URGENT !!!!!!!!!!
SCRIE CITE TREI CUVINTE FORMATE CU PREFIXELE
ÎN----------------------
RĂ---------------------
ÎM--------------------
NE----------------
RE----------------

2
indulci,innoda,rasuci
impacat,reintors,neascultator,rasunet,

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T13:47:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Innorat, incantat, infundat, indoi
razbate, rasuna, rapune, rasunet
impartit, impanat, impotrivire
nefacut, necitit, nestudiat, neastamparat
revazut, refacut, recitit
2014-10-07T13:51:06+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Inmiresmat, inmugurit, inflorit, inviat
ramas, rasplatit, raspandit
impodobit, imbujorat, impiedicat
nebun, needucat, nespalat, necurat
reunit, regasit, recunoscut, reinviat
ramas?de unde?care este cuv. de baza?
rasplatit=ras+platit;raspandit nici nu este derivat
mas, care inseamna popas, ,, ei au mas la umbra copacului"
cred ca inventezi limba romana
cauta in dictioner