Răspunsuri

2014-02-20T17:48:00+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Adica lucruri care s-au intamplat in text si se aseamana daca se intampla in sat sau in oras.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T17:48:20+02:00
Cuvinte dintr-un text care arata ceva normal despre un sat , un oras (ex. case,prispa,gard,blocuri...).
Intelegi ce vreau sa spun.
10 3 10
Comentariul a fost şters
Da c:
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters