Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T12:34:51+03:00
A despărți, a separa ceva în bucăți cu ajutorul unui obiect tăios sau prin diferite procedee fizice și chimice
A suprima (un text sau o parte din el)
A lăsa urme în profunzime, a brăzda
A croi un obiect de îmbrăcăminte
A se destrăma, a se rupe în direcția firului țesut sau la îndoituri
A se destrăma, a se rupe în direcția firului țesut sau la îndoituri obiect tăios
A-l tăia pe cineva capul
A tăia (la) piroane = a spune minciuni
A săpa, a sculpta

15 3 15
2014-10-07T12:39:14+03:00
A desparti ceva
a taia nodul gordian =  a gasi solutia, a rezolva
a taia lemne pe el =  a dormi bustean
a despica, a spinteca
a taia raul de la radacina = a starpi ceva negativ din viata
a taia un text = a suprima o parte dintr-un text
a taia drumul = a scurta
a taia si a spanzura = a se puta rau, urat
a i se taia pofta cuiva =  a nu mai avea chef de nimic
a i se taia mainile si picioarele = a se muia mainile si picioarele
a taia cartile =  a desparti pachetul de carti de joc
a te taia capul =  a te duce mintea, a pricepe
15 4 15