Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T12:31:23+03:00
Toni merge la poste sa - si ridice coletul.Asteapra cu nerabdare sa - l deschida, si - a comandat un set de carti pentru olimpiada de imformatica.
 - Buna ziua!A sosit un colet pe numele Alexandru Toni?
- Buna ziua, asteptati va rog sa verific.
 - Sigur!Multumesc!
 - Imi pare rau coletul dvs. nu se afla aici, cred ca s - a trimis din greseala la posta centrala.Am sa sun sa verific.
 - Va rog frumos mai sunt 8 zile pana la olimpiada de imformatica si nu o sa am timp sa invat.
 - Aveti noroc!L - am gasit, coletul era in depozit, dar am citit eu numele gresit.Am crezut ca scrie Alexandru Tomi, iar pe dvs va cheama Alexandru Toni.Imi cer scuze pentru aceasta incurcatura.
Toni rasufla usurat isi ia coletul multumindu - i doamnei si se indreapta grabit catre casa.
11 4 11
2014-10-07T12:35:33+03:00
        Va rog ajutati-ma  sa fac un dialog "la posta"in care, la un momendat, sa intervina un factor care sa ingreuneze intelegerea mesajului.

          Intr-o zi eram la ghiseu la posta sa pun un colet. Ii predau coletul, il cantareste, ia un formular sa-l completeze cu datale necesare:
           - Numele destinatinatarului - zice postarita catre mine.
           - Popescu - zic eu.
           - Cum va numiti?
           - Popescu, repet eu.
           - Nu cu tine vorbeam. Cu cel de la telefon.
           - Aaa, scuzati, va rog - zic eu.
           - Prenumele, te rog.
           Oare cu cine vorbeste de data asta? - imi spuneam eu in gand. Cred ca vorbeste cu cel de la telefon, mai bine nu-i raspund sa nu o enervez.
            - Prenumele, am spus ! - tipa postarita la mine
            - Pai, am crezut ca....Alexandra.
           I-am dat toate datele si-am plecat spre casa gandindu-ma la situatia deloc placuta pentru mine.      




11 4 11