Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T11:27:30+03:00
            Educatia este foarte importanta in viata oricui, nu numai a unui tanar.
            In primul rand, o persoana educata va sti sa se comporte altfel in societate, va avea un vocabular bogat si o cultura generala de invidiat.
            In al doilea rand, educatia iti ofera un loc mai bun in societate, vei avea un loc mai bine platit si vei fi privit cu respect de oamenii din jurul tau.
            In concluzie, educatia are un rol important in viata noastra.
2 5 2
2014-10-07T11:29:56+03:00
Este mult de zis iti dau saitul ca nu imi da voe sa scriu tot asa ca iti dau un saut si il citesti daca este ok 
http://ceicunoi.wordpress.com/2012/01/15/introducere-in-educatie-despre-educatia-oamenilor-important...  

sper sa iti fi fost de ajutor