Răspunsuri

2014-10-07T11:01:44+03:00
Calitate a unui cuvânt de a avea mai multe sensuri polisemantism.

si uite contextul ca nu prea il inteleg : " determinati polisemia verbului (a bate) folosindu-l in enunturi cu urmatoarele sensuri : a lovi , a ciocani , a scutura , a invinge ." si deasta nu intelegeam in ce context este cuvantul "polisemia" :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T11:21:31+03:00
Calitate a unui cuvant de a avea mai multe sensuri sau semnificatii.