Răspunsuri

2014-02-20T17:36:14+02:00
Cinci paini,capra cu trei iezi,punguta cu doi bani.
12 4 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T17:44:22+02:00
Alba ca zapada si cei 7 pitici
cinci paini
punguta cu doi bani
cele trei rodii aurite
doi feti cu stea in frunte
balaurul cu sapte capete
soacra cu trei nurori
cinci saptamani in balon
20.000 de leghe sub mari
cei trei muschetari
dupa douazeci de ani
zece negrii mititei
42 4 42
scz
alba
scz
numi merge tastatura
alba ca zapada ,doi feti cu stea in frunte,punguta cu doi bani, soacra cu trei nurori capra cu trei iezi, cei trei muschetari ,dupa douazeci de ani , cinci paini ,balauru cu 7 capete