Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T09:56:55+03:00

(4362+x) /(5x+1) ∈Z

fie d divide (x+4362) ⇒ d divide ( 5x+21810)        (1)  

     d divide( 5x + 1)     (2)   ⇒ d  divide [(1) - (2)]  ⇒ d divide 21809

21809 =113·193 ⇒ 4362 + 113 =4475 nu este divizibil cu 3

4362 + 193 =4555 nu este divizibil cu 3 ⇒ x∈{Ф}

21809 = (-113)(-193), dar, nici (4362-113), nici (4362-193) nu sunt divizibile cu 3
2014-10-07T10:43:46+03:00
DACA X=0 4362 ESTE divizibil cu 3 si cu 1
daca x=1 4363 este divizibil cu 3 si cu 6?? -nu
si asa mai departe ........
......x=9 4371 dizibil cu 3 si cu 5*9+1=46?-nu