Răspunsuri

2013-11-30T12:06:07+02:00
Depinde la ce te referi .. Mar , par , cireasa , portocala , banana , mandarina , visina , caise , pepene rosu , piersici , kiwi , lamaie , afine , capsuni , gutui 
Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-01T15:46:30+02:00
Foarte multe: mere, pere, gutui,piersici, caise, cirese, visine, portocale, kiwi, mandarine,pomelo,avocado,rodie,banane,prune, struguri,capsuni,smochine, minole, ananas, fructul pasiunii etc
1 5 1