Corectati greselile:
Care il doresti?.
Romanul careni l-a recomandat profesorul nu este la biblioteca .
Asta am cumparat-o azi .Ingrijeste copii..
Am chemat toti colegii.Stie vorbi limba franceza .
Poate a rezolvat exercitiile.
.Am ancercat de a vorbi cu el .

MULTUMESC TE ROG AJUTAMA..

2

Răspunsuri

2014-02-20T17:26:15+02:00
Romanul care l-a recomandat profesorul nu este la biblioteca .
 eu am cumparat aceasta azi .Ingrijeste copii.Am chemat toti colegi stiu sa vorbeasca limba franceza .poate sa rezolve aces exercitiu. Am incercat sa vorbesc cu el 
3 2 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T17:26:23+02:00
Pe care il doresti?
Romanul care  l-a recomandat profesorul nu este la biblioteca
Pe aceasta am cumparat-o azi. Ingrijeste copiii.
Am chemat toti colegii. Stie sa vorbeasca in franceza.
Poate a rezolvat exercitiile.
Am incercat sa vorbesc cu el
5 4 5