Răspunsuri

2014-10-07T01:21:03+03:00
29 : 6 = 4 REST 5
29 : 5 = 5 REST 4
29 ESTE NR.
cum s-a determinat 29? multumesc!
PRIN INCERCARI 6 + 5 = 11 11 : 6 = 1 REST 5 DAR NU SI 11 : 5 = 2 REST 1 . DECI 11 NU ESTE BUN, S.A.M.D.
Multumesc!
NOAPRE BUNA!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-07T01:30:10+03:00
A:6=m rest5 ⇒a=6m+5
a:5=n rest4 ⇒a=5n+4     ⇒6m+5=5n+4⇒6m+1=5n⇒m=1   ⇒7=5n   F
                                                                                     m=2 ⇒13=5n F
                                                                                     m=3⇒19=5n F
                                                                                     m=4 ⇒ 25=5n  ⇒n=5  A  ⇒
a=29
a,m,n ∈ N
3 4 3