1. Rezolvati:
a) 7∙(x+2)-10 = 5x +18
b) 8x - 2 ( x + 2 ) = 8
2. Ma gandesc la un numar care il adun cu 2. Rezultatul il inmultesc cu 5. Din noul rezultatul scad 4 si obtin 29. La ce numar m-am gandit ?

2

Răspunsuri

2014-10-06T23:44:17+03:00
A)7x+14-10=5x+18  2x=14  x=7
b)8x-2x-4=8  6x=12  x=2

la c)x+2=yx5=z-4=29;incepi rezolvarea de la coada
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T23:47:28+03:00
A) 7x + 14 - 10 - 5x = 18
2x = 18 + 10 - 14
2x = 14
x = 14 : 2
x = 7
b) 8x - 2x - 4 = 8
6x = 8 + 4
6x = 12
x = 12 : 6 
x = 2
2. a + 2 = b
b * 5 = c
c - 4 = 29
c = 29 + 4
c = 33
5b = 33
b = 33/5
a + 2 = 33/5
10a + 10 = 33
10a = 33 - 10
10a = 23
a = 23/10
nu
nu stiu
cred ca nu am gresit la culcul, mai uita-te si tu
bine
23 : 10 ?