Răspunsuri

2014-10-06T23:09:23+03:00
2ab+3ab=577
5ab=577    ab = 115,4
a=1    b=115,4
a=115,4  b=1
  si mai sunt.... dar 577 e?
sau nu era intr-o anumita multime?
fara virgula nu se poate ?
ca nu am invatat
1154 supra 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T23:17:06+03:00
A = 4  si b = 3
243 + 234 = 577
a = 3 si b = 4
234 + 243 = 577
a = 1 si b = 6
216 + 361 = 577
a = 2 si b = 5
225 + 352 = 577
a = 5 si b = 2
252 + 325 = 577
a = 6 si b = 1
261 + 316 = 577
a = 0 si b = 7
207 + 370 = 577 

o pai asa ... esti in clasa mica
nu stiu altefel, sunt a 4-a