Răspunsuri

2014-10-06T23:02:26+03:00
N*n+1*n+2=48+n*n+1
n*n+1+n+2-n-1=1-48
n(1+1+1-1-1)=-47
n=47
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T23:10:29+03:00
A(a+1)(a+2)=a(a+1)+48 ⇒
a(a+1)(a+2)-a(a+1)=48 ⇒factor comun pe a(a+1) ⇒
a(a+1)(a+2-1)=48 ⇒
a(a+1)(a+1)=48 ⇒
a(a+1)²=48 ⇒produsul dintre un patrat perfect si un numar⇒
a=1  ⇒1*2²=4    F
a=2 ⇒ 2*3²=18  F
a=3  ⇒3*4²=48 A ⇒a=3  ⇒
numerele 3,4,5
3*4*5=60    ;3*4=12   ;60-12=48
multumesc pentru raspuns, doar ca sunt in clasa a 5-a si nu am invatat ridicarea la patrat
atuni mergi prin incercari a=1 , a=2 , a=3 .....
a e primul nr (a+1) al doilea si a(+2) ultimul
asa am facut si eu, dar de o ora ma chinui sa merg mai departe de la scoaterea lui a(a+1) ca factor comun(asta am invatat sa facem)