Răspunsuri

2014-10-06T22:49:47+03:00
Faci446+379=825 si după 513-275 =238 si la final608-459=149
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T22:49:53+03:00
Suma numerelor : 446+379=825
diferenta numerelor: 513-275=238
diferenta numerelor 608-459=149
nr cu 249 mai mare decat diferenta numerelor 608 si 459 : 149+249=398
(P.S : Nu sunt sigura ca e bine )
Multumesc foarte foarte foarte mult.
Pentru putin ! :)
O sa te ajut si eu candva daca vei avea o intrebare.
Mersi ! :D