Răspunsuri

2014-10-06T22:48:47+03:00
Pai dacă sunt în paranteze pătrate., rotunde sau una pătrată și una rotunda
pai da dar cum imi dau seama ca apartine intervalului respectiv?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T22:56:26+03:00
3∈[3;5] deoarece isi contine originea ,daca este cu paranteza patrata.Iar daca este cu paranteza rotunda nu cum ar fi 3 nu apartine (3;5).Iar intr-un interval sunt toate numerele reale cum ar fi [3;5]=3;3,0000..1;...;4,000...1;...;4,000234;...;5.
1 5 1