Răspunsuri

2014-10-06T22:07:24+03:00
A)1;4;2;8;3;12;4;16;5;20.
b)99;92,85;78;71;64;57;50;43.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T22:18:35+03:00
a)
1    4   2    8    3    12
                  1    4   2    8    3    12
∨        ∨          ∨                             ∨        ∨          ∨   
 \        / \          /                                \        / \          /
   \     /    \      /                                    \     /    \      /
    ∨∨       ∨∨                                      ∨∨       ∨∨
     De la 1 (1)                                       Din 4 in 4 (2)

                 Din (1) si (2) ⇒ 1,4,2,8,3,12,4,16,5,20....

La fel si la b) , si iese :99,92,85,78,71,64,57,50...
 














3 5 3