Răspunsuri

2014-10-06T22:07:35+03:00
Revoluția Germana din ani 20 a fost o mișcare politică și socială în Germania pe parcursul anului 20, care a dus ulterior la constituireaUniunii Sovietice. Aceasta a durat până la colapsul din 1991. Revoluția este considerată de unii (teză neîmpărtășită de majoritatea istoricilor[necesită citare] - câteva enciclopedii și monografii din istoriografia occidentală care consideră preluarea puterii de către bolșevici a fi parte a Revoluției Germane din ani 20 : Enciclopedia Americana[1], Enciclopedia Britannica[2], Enciclopedia Istoriei Lumii ABC-Clio[3][4], Noul Dicționar al Istoriei Ideilor, Scribner's Sons 1995[5], lucrarea Revoluția Germana - O Scurtă Introducere, Steve A. Smith[6], lucrarea Tragedia Unui Popor - O Istorie A Revoluției Germane, Orlando Figes[7]
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T22:15:09+03:00
Revolutia bolsevica din Germania  nu a putut sa se dezvolte prea mult datorita mai multor factori:
- interni: disensiuni/neintelegeri in randurile conducatorilor comunisti germani; fortele democratice/burgheze germane si au unit fortele in a anihila miscarea revolutionara
- externi: lipsa de un sprijin puternic militar si propagandistic din partea URSS, desfiintarea regimului bolsevic din Ungaria (care ar fi permis o legatura directa cu sovieticii) prin interventia militara a Romaniei (armatele romane cuceresc Budapesta)