Răspunsuri

2014-10-06T22:03:57+03:00
Forta este o marime vectoriala ce are atat modul (valoarea scalara sau intensitatea )cat si directie .
Mărimea fizică vectorială este mărimea fizică complet caracterizată prin modul ( valoare numerică și unitate de măsură ) și orientare ( direcție și sens ). Este reprezentată grafic printr-un vector. Vectorul este un segment de dreaptă pe care se fixează un sens ( o săgeată ).
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T22:07:51+03:00
Mărimea fizică vectorială este mărimea fizică complet caracterizată prin modul ( valoare numerică și unitate de măsură ) și orientare ( direcție și sens ). Este reprezentată grafic printr-un vector. Vectorul este un segment de dreaptă pe care se fixează un sens ( o săgeată ).