Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-06T21:58:26+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 \frac{3}{5} \ \ din \ \ 25=25:5*3=5*3=15
Multumesc mult Jas.
cu placere :)
Sti ce inseamna expresia"ca prin magie"?
Jas?
2014-10-06T22:08:31+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pentru a afla o fractie dintr-un numar, se inmulteste fractia cu numarul:

\dfrac35\ din\ 25=\dfrac35\cdot25=(dupa \ simplificarea\ prin\ 5)=3\cdot5=15