Răspunsuri

2014-10-06T21:56:28+03:00
Roabe- Bunicul meu are în garaj 2 roabe.
         - Pe vremuri femeile erau roabe.
Nenea - Nenea Marin este vecinul meu.
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T21:56:32+03:00
Nenea Ion mi-a cumparat un pix .
Am făcut rost de o nenea . :)
Tata a luat o roabă de la magazin .
"Se botează roaba lui D-zeu ...x..." :*
Sper că ti-am fost de ajutor :) .
Ce este nenea in a doua propozitie sensul lui
Nu ştiu . Dar este forma cu vocala accentuata pe ultimul e . Nenéa . :)