Răspunsuri

2014-10-06T21:43:42+03:00
  La pescuit   
Într-o zi, Andrei s-a dus la pescuit cu Marius şi părinţii săi. 
     
-Să-i spui tatei să-i dea şi lui Andrei o undiţă, zise mama.
       
 -Crezi că o să-i placă să pescuiască ?  

    -Poate că îi va plăcea să le ducă părinţilor săi peştii pe care o să-i prindă.

poti sa-l continui
da
multumesc
Eu ti.am scris mai jos toata compunerea!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T21:53:35+03:00
Era o zi insorita de vara. Eu si tatal meu am decis sa mergem la pescuit pe Dunare. Punem unditele, lansetele si momeala in masina si pornim spre Dunare. Ajunsi acolo despachetam si , cum mie imi place enorm pescuitul, sunt prima care arunca undita. M.am intristat deoarece an vazut ca nu prind nimic. Niciun peste nu vroia sa muste din momeala mea , dar in schimb tatal meu prindea peste dupa peste. Suparata, plec si imi plac undita nesupravegheata. Aruncand cu o pietricica in balta vad cum pe suprafata apei se oglindeste ceva, si eram sigura ca era ceva mare. Ridic ochii din pamant si vad ca la undita mea teagea ceva: - Mihaela ai prins un peste! Vin.o mai repede ca il pierzi! Alerg cat pot de repede dar vad ca tatal meu se chinuia deja sa scoata pestele din apa. - De ce ai facut asta?! Estr pestele meu! - este doar un peste! - Eu trebuia sa il prind! Nu e corect! Tu ai prins destui iar eu niciunul! - vrei sa ne certam pe cine prinde pestele sau vrei sa fie prins! - il vreau prins! - pai atunci adu mai repede minciogul. Aduc repede ce mi.a cerut tata di in mai putin de un minut pestele era pe mal. Era foarte mare si sincera sa fiu m.am bucurat ca l.am prins nu eu, si nici tata, ci l.am prins impreuna. Am plecat acasa fericita ca am invatat crva din ziua aceea, dar eram si fericita ca mama nu avea cum sa se supere ca nu am luat.o cu noi pentru ca i.am adus destul peste pentru cina.
9 4 9