Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T21:37:42+03:00
A).pai ai paralelogramul ABCD si AB=CD si BC=DA de unde rezulta ca CD=5cm si DA=4 cm si faci AB=BC=CD=DA=5cm+5cm+4cm+4cm=18 cm
nu nu :* iti multumesc pentru tot poate o sa mai fie ocazi care ma vei ajuta ..:*:)
ok..cu siguranta vor mai fi ocazii :*
da :* te pupp sa ai o seara frumoasa si plina de liniste :* sa ai grija de tine ..O sa mai vb prin mesaje daca o sa fie ocazi :* te pup :*
ok..mersi la fel si tie..si eu te pup :*
:* noapte buna
2014-10-06T21:39:26+03:00
A)P=2(5+4)=2*9=18
b)P=2(4,3+2,7)=2*7=14