Comparati celula vegetala cu celula animala.
Spuneti asemanarile, deosebirile si concluziile.

2
Celula vegetala are cloroplaste, vacuola etc. Celula animala are doar membrana, citoplasma si nucleul.Am avuto la test si nu am avuto.Hilar nu.
scz si nu am facuto

Răspunsuri

2014-10-06T21:34:52+03:00
Celula vegetala are cloroplaste, vacuola etc. Celula animala are doar membrana, citoplasma si nucleul.

Sper c-am ajutat!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T22:41:32+03:00
Celula este unitatea de baza structurala si functionala a orcarui animal. Celulele prezinta pe langa membrana: citoplasma,nucleu si unele componente numite organite celulare,citoplasme. Celulele sunt modificate dupa functia pe care o indeplinesc. Unele animale au corpul format dintro singura celula si se numesc animale pluricelulare. Celulele cu forma si structura asemanatoare care indeplinesc aceasi functie alcatuiesc tesuturi.
2 5 2