Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T21:10:58+03:00
 Ei sunt un grup de conifere din familia Taxodiaceae care trăiesc în emisfera nordică, iar denumirea lor provine de la un amerindian cherokee numit Sequoiah. Arborii sequoia-gigant, care ajung până la vârste de 3.500 de ani, se găsesc în statul California din SUA. Dintre aceştia face parte cea mai mare plantă vie de pe Pământ şi în acelaşi timp cel mai mare arbore din lume. Este vorba de „Generalul Sherman”, a cărui greutate a fost estimată la 6.000 de tone, şi care are o înălţime de 83,8 metri. Lăţimea coroamei sale este de 33 de metri, iar prima ramură începe la 40 de metri înălţime. Multă vreme s-a crezut că are între 2.000 şi 3.000 de ani
2 5 2
2014-10-06T21:11:37+03:00
Arborele sequoia este cea mai mare planta.
1 5 1