Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T20:54:29+03:00
Factori endogeni:miscarile tectonice,eruptiile vulcanice si miscarile eustatice
factori exogeni:aer(prin variatii de temperatura si vant),apa(prin precipitatii),flora,fauna si omul
10 4 10
2014-10-06T21:14:17+03:00
Factorii endogeni adica factorii din interiorul scoartei ( magmatism , vulcanism , miscarea placilor tectonice-cutremure , alunecari de teren) iar factorii exogeni adica din exterior (contraste de temperatura , procesul de inghet-dezghet , precipitatii , vanturi)
7 4 7