Răspunsuri

2014-02-20T17:01:55+02:00
(6*26500)/100=
6*265=
=1590 - valoarea dobanzii

26500+1590=28090
Acesta este si raspunsul meu la vlaoarea dobanzii. Doar ca trebuia scazuta, nicidecum adunata!. Raspunsul in catre este insa 25000.
depinde de dobanda
exista o dobanda care este data clientului de catre banca, si este una care este retinuta de catre banca
mai exact dobvanda perceputa si dobanda retinuta
*dobanda
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T17:06:15+02:00
Dobanda(d) =6/100 *si
sf=si+d
=> 26500=si+6*si/100 (amplific cu 100)
=> 2650000=100*si+6*si
=> 2650000=106*si => si=2650000/106 => si=25000
Detaliaza-mi , te rog. Nu inteleg ce inseamna *si
si =suma initiala (mi-a fost lene sa scriu :D )