Aranjati enunțurile de mai jos astfel încât sa alcătuiască un text. Puneti-i un titlu care să-i indice tema:

1. Am scos din pachet un sandviș si i-am dat
2. Mergeam spre școală
3. Avea o blăniță tărcată si mustățile mari i se mișcau încet
4. Am înțelesimediat ca familia nnoastră o sa se măritein ccurând
5. Am vrut sa îmi continuu drumul, dar am constatat ca ma urmează cuminte
6. Deodata, mi-a apărut in fata o pisica
7. După ce m-a analizat atent, fara nici o frica s-a apropiat si a început să-și frece capul de picioarele mele
8. Privirile noastre s-au întâlnit uimite
9. Ma privea galeș si torcea încet

Va rog! Astăzi îmi trebuie.

2

Răspunsuri

2014-10-06T20:44:48+03:00
2,  6 , 8 , 3 , 9 , 7 , 1, 4 \\\\\ sper ca te-am ajutat :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T20:51:25+03:00
                                                          Noul meu prieten
Mergeam spre scoala,iar deodata mi-a aparut in fata o pisica.Avea o blanita tarcata si mustatile i se miscau incet.Privirile noastre s-au intalnit uimite.Ma privea gales si torcea incet.Dupa ce m-a analizat atent,fara nicio frica,s-a apropiat si a inceput sa-si frece capul de picioarele mele.
Am scos din pachet un sandvis si i-am dat.Am vrut sa-mi continui drumul,dar am constatat ca ma urmeaza cuminte.Am inteles imediat ca familia noastra o sa se mareasca in curand(cred ca era"mareasca",nu stiu sigur..")

Daca crezi ca nu e bine,trebuie doar sa-mi spui.