La un centru de colectate a fructelor de padure 315 kg de afine s-au ambalat in cutii de 3 kg.Cate cutii s-au folosit? va rog cu tot cu intrebari. va rog va rog mult ajutati-ma.


2
Cate cutii de afine au fost ambalate? 315:3=105 (cutii)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T20:38:49+03:00
Raspunsul tau este 315:3=105
si intrebarile te rogg
315 kg : 3 kg = 105 cutii.
2014-10-06T20:39:42+03:00