Scrieti predecesorul si succesorul par respectiv impar pentre:cel mai mare nr .par de 4 cifre; cel mai mic nr. impar de 4 cifre; cel mai mare nr.de 6 cifre diferite cu unitatile 0; cel mai mic nr.impar de forma aaabb.

2

Răspunsuri

2014-10-06T20:30:23+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T20:32:42+03:00
cel mai mare nr .par de 4 cifre = 9998 - predecesor par = 9996; predecesor impar 9997
succesorul par = 10000; succesorul impar = 9999

cel mai mic nr. impar de 4 cifre = 1001 - predecesor par = 1000; predecesor impar 999
succesorul par = 1002; succesorul impar = 1003


cel mai mare nr.de 6 cifre diferite cu unitatile 0 = 987650 - predecesor par = 987648; predecesor impar = 987649, succesorul par = 987652; succesorul impar = 987651

cel mai mic nr.impar de forma aaabb = 11133 - predecesor par = 11132; predecesor impar = 11131; succesor par = 11134, succesor impar = 11135





Pai da nu sunt cifre diferite la cel cu 6 cifre
987650 numarul par cu sase cifre diferite
gata, ia vezi acum