Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T20:23:44+03:00
Celula vegetală reprezintă unitatea structurală și funcțională a organismelor încadrate în Regnul Plante.
Forma celulelor este diferită, dar dimensiunile sunt de regulă microscopice.
O celulă vegetală este formată din perete celular, membrană, citoplasmă și nucleu.
ms ..
cu placere
Celula este unitatea de bază, structurală și funcțională, a tuturor organismelor vii.
Corpul fiintelor umane, al animalelor si al plantelor este alcatuit din celule. Aceste organisme de dimensiuni reduse, reprezinta unitatea structurala a corpului si sunt raspunzatoare de toate procesele fundamentale ale organismului, ce asigura continuarea vietii.
2014-10-06T20:24:05+03:00
Celula animala este unitatea de structura si functie a organismelor vii!
Celula este alcatuita din:Mebrana celulara, citoplasma si nucleul!

Sper ca nu te deranjeaza ca am scris si din ce este alcatuita celula  
~_~