Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T20:22:23+03:00
Paremise acestea sunt simbolurile de care ai nevoie
2 4 2
2014-10-06T20:32:24+03:00
Metalele îndeplinesc diferite roluri biologice în cadrul organismelor vii, încît proceselebiologice implică compuși complecși formați, inclusiv și dimmetale.Nu toate metalele ce sunt răspîndite în mediu se întîlnesc în organismele vii.De exemplu aluminiul este destul de des întîlnit în scoarța terestră, dar nu face parte din elementele vieții. Unele îndeplinesc funcții vitale în organismele animale și vegetale: Na, K, Ca, Mg, Fe, Zn, Cu, Mn. Majoritatea metalelor sunt microelemente, aflîndu-se în organisme într-o cantitate mică. Astfel, în total se întîlnesc 2.5 de metale în organismul uman dintre care 99 le constituie 4 metale: Na, Ca, Mg, K pe cînd nemetale. 
2 3 2