Vreau si eu traducerea urmatoarelor propozitii din romana in engleza :
Surorile lor au o profesoara noua.

Masina noastra nu are culoarea galbena.

Noi nu avem maimute.

Eu am un prieten bun.

2
Their sisters have a new teacher
Masina nu e house
Pardon. E car.
Da :)
mersi

Răspunsuri

2014-10-06T20:20:10+03:00
Their sisters have a new teacher.
 Our car is yellow.
 We don't have monkeys.
 I have a good friend. 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T20:21:17+03:00
Their sisters have a new teacher.

Ou
r car isn't yellow.

We don't have monkey.(Asta e ciudata :)))

I have a good f
riend.
2 5 2