Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T20:12:18+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a+2b+c=51 
                     (+)⇒3a+3b+3c=93|:3
2a+b+2c=42
               a+b+c=31

19 3 19
2014-10-06T20:20:42+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+2b+c=51
2a+b+2c=42
------------------
3a+3b+3c=93
atunci
93:3=31
a+b+c=31
34 4 34