Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T20:10:56+03:00
Cuvintele date sau format prin derivare: stropit+ sufixul "oare", negustor+sufixul "este", hotariti+prefixul "ne", aseaza +prefix "re", şi butoiaş+sufixul "ele" 

2014-10-06T20:13:15+03:00
Stropitoare-a stropi / stropit
Negustoreste - negustor
Nehotarati-nehotarat
Reaseaza - a reasa 
Butoiasele-butoi

Exemplu cu sufix si prefix : stramosesc
2 2 2