Răspunsuri

2014-10-06T20:11:51+03:00
Eu dau de greu la matematica.
Eu dau bacsis unei femei de la restaurant.
Eu dau de mancare la oameni . 
Eu dau o petrecere.
Eu dau buna ziua unei femei.
Eu dau inapoi de la decizia ce am luat-o.
Ioana isi da viata pt Andrei.
Eu il dau in judecata pe vecin.
Eu dau pixurile stricate la gunoi. 
Eu dau o telegrama unui var de al meu care este in America. Sper ca te-am ajutat :)

ms mult ! mi-au fost de folos la ora de romana !
Cu placere .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T20:13:31+03:00
. 1. A întinde, a înmâna cuiva ceva;2. A distribui ceea ce revine cuiva ca parte. 3, A încredința pe cineva,4,. A pune pe cineva la dispoziția cuiva. 5. A da o fată după cineva (sau cuiva) saua(-i) da cuiva de bărbat (respectiv de soție) pe cineva = a căsători cu... 6 A renunța la ceva sau la cineva în schimbul a..., a oferi în locul..., a schimba cu... ◊ Expr. (Fam.) A nu da pe cineva pe (sau pentru) altul, se spune pentru a altceva,7.A vinde. Cum dai merele? 8.A jertfi, a sacrifica. asupra unui lucru. 9. A arunca, a azvârli. Să dai sticlele astea sparte la gunoi. 10.A așeza, a orienta ceva într-un anumit mod, 
2 3 2