Răspunsuri

2014-02-20T16:35:11+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
=(700:10+500:10):10=(70+50):10=120:10=12
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T16:35:43+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
[(386+314):10+(195+305):10]:10 =
(700:10+500:10):10=
(70+50):10=
120:10=
=12
pe mine nu ma int de puncte:))
ei, accepta-mi prietenia
sa iti pot rezolva
gata
[(386+314):10+(195+305):10]:10 =
(700:10+500:10):10=
(70+50):10=
120:10=
=12