Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T20:04:15+03:00
Iubirea presupune o reciprocitate de sentimente , o certitudine a placerilor pe care nimeni si nimic nu o poate afecta.  Ea nu traieste decat atata vreme cat se crede vesnica iar cei ce sunt indragostiti cu adevarat cred ca dragostea lor e vie si dincolo de mormant.  Iubirea e ca un val , te face sa nu mai fii stapan pe tine,ai un alt stapan 22122p1522w , nu mai esti tu insuti
1 5 1
2014-10-06T20:17:39+03:00
Dragostea
  

             
Atunci cand esti indragostit nimic nu-i mai frumos  decat sa-i trimiti iubitei sau iubitului o poezie de dragoste.
            Poezia exprima cel mai bine acest sentiment nemaid fiind nevoie si de alte cuvinte. Poezia iti merge direct la suflet iar dragostea este cea mai bine reprezentata. In poezie, dragostea este mereu pura. In poezia dragostea-i eterna.
            Poezia de dragoste te imbie la visare, la speranta, la dorinta. Poezia de dragoste este nemuritoare, iar dragostea va fi mereu o tema in creatia multor poeti.
1 2 1