Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T19:41:12+03:00
Mama coace cozonaci.
El s-a copt la soare. (ars/bronzat)

El e in floarea varstei.
El mi-a daruit o floare

A ramas masca cand l-a vazut.
Mi-am cumparat o masca pentru balul mascat.

Afara ploua marunt.
Mi-a dat niste marunt sa-mi cumpar ceva de la magazin.
10 3 10
2014-10-06T19:44:24+03:00
P-Placinta se coace in cuptor.                                                                                    S-Te coci de caldura in timpul verii.                                                                        P- Am primit o floare.                                                                                              S-Parintii mei sunt inca in floarea varstei.                                                              P-Mi-am facut o masca colorata.                                                                              S- Mama a ramas masca cand a vazut ghiveciul spart.                                          P-De marunt mi-am luat bomboane.                                                                        S- Ieri a plouat tare si marunt.
2 3 2