Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T19:40:40+03:00
Se aduna pe cer norii de cerneala.
Soarele se-ascunde,de parca e seara
.Coboara din cer,coboara stropii mascati
Oamenii privesc pe geam,zapaciti speriati.
Pe arbori,pe drumuri,pe campuri,pe casa
Ea lasa din ceruri stropi de de sticla si gheata,
Slava tie,ploaie din ceruri cazuta,
Ca esti buna cu noi si cinstita!
Ma-nchin tie cu bucurie si dor
Vreau in imparatia ta,cu tine sa zbor!
Apele tale,limpezi,curate,nemarginite
Coboara-n povesti cu palate de printi salasluite
.Cand tu cobori din cer desprinzande-te,lin
Esti limpede cristalina,ca roua de  pe crin.
Asa este ploaia ce-si descarca furiaIti uda vesmantele,chiar si palaria!
6 4 6
2014-10-06T19:43:00+03:00
Pentru soare si ploaie, rasarit si amurg
Zambet si lacrimi, pentru tot ce primim
Iti multumim, iti multumim
Pentru dulcea chemare si harul primit
Clipe sublime ce in veci n-au sfarsit
Iti multumim, iti multumim

Iti multumim, Te laudam
Harul iertarii si viata-mplinit
Cerul, ni L-ai deschis in veci Fi slavit
Iti multumim, te laudam

Pentru focul sfintirii si dulce cuvant
Vine EL Tata si sfant legamant
Iti multumim, iti multumim
Pentru buna povata si albul vesmant
Drumul spre glorii ci nu spre mormant
Iti multumim, iti multumim