Răspunsuri

2014-10-06T19:31:11+03:00
Somnoroase pasarele 
Pe la cuiburi se aduna, 
Se ascund in ramurele — 
Noapte buna! 
Doar izvoarele suspina, 
Pe cand codrul negru tace; 
Dorm si florile-n gradina — 
Dormi in pace! 
Trece lebada pe ape 
Intre trestii sa se culce — 
Fie-ti ingerii aproape, 
Somnul dulce! 
Peste-a noptii feerie 
Se ridica mandra luna, 
Totu-i vis si armonie — 
Noapte buna!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T19:44:50+03:00
Somnoroase pasarele 
Pe la cuiburi se aduna, 
Se ascund in ramurele — 
Noapte buna! 
Doar izvoarele suspina, 
Pe cand codrul negru tace; 
Dorm si florile-n gradina — 
Dormi in pace! 
Trece lebada pe ape 
Intre trestii sa se culce — 
Fie-ti ingerii aproape, 
Somnul dulce! 
Peste-a noptii feerie 
Se ridica mandra luna, 
Totu-i vis si armonie — 
Noapte buna!