Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T16:20:35+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
8 fete
2x fete=baieti
2x8= baieti
16=baieti
Au participat 16 baieti
multumesc!!!
app , ce e steluta aia?
inmultire, am modificat
ms
  • Utilizator Brainly
2014-02-20T16:22:09+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
8x2=16 baieti
______________________________________________
1 5 1