Deci
Calculti f(-1),f(0),f(2)si f(3) unde f:Rsageata R si f(x)= 3 supra 2 ,x+ 1 supra 2

2
pai ai scirs ca f(x)=3/2.... si nu inteleg dupa ca ai virgula
aaa langa 3 supra 2 este x + 1 supra 2
ori x
deci f(x)= 3/2 ori x+1 totul supra2?
da

Răspunsuri

2014-02-20T16:24:34+02:00
F(x)-3supra 2 ori x+1 pe 2
=3x+3
x=3supra3
x=1
f(-1)=3*(-1)+3=-3+3=0
f(0)=3*0+3=0
f(2)=3*2+3=6+3=9
f(3)=3*3+3=12
(*=ori)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T16:25:28+02:00
Deci inlocuiesti x cu nr de la f() si ai rezultatele 
f(-1)=0
f(0)=3/4
f(2)=9/4
f(3)=3
asta ce inseamna /?
mie asa mia dat rezultatul cred ca am inteles gresit exercitiul
multumesc:) dar nu stiu cat e de corect