Răspunsuri

2014-10-06T18:52:42+03:00
Din metru in kilometru imparti la 1000
iar din secunde in ore imparti la 3600


Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T19:12:10+03:00
Iti dau o metoda simpla. Trebuie numai sa tii minte un factor si anume 3,6.
Pentru a transforma viteza din m/s in km/h inmultesti cu 3,6. Ex o viteze de 10 m/s=10*3,6=36km/h
O viteza de 2m/s=2*3,6=7,2km/h si asa mai departe.
Pentru a transforma o viteza din km/h in m/s se imparte viteza la 3,6. Ex
72km/h=72/3,6=20m/s
54km/h=54/3,6=15m/s
Succes!
1 5 1