■Heii■ As vrea sa ma ajutati cu ceva.. Ce este un patrulater..am lipsit de la scoala si nu mai stiu :( :( ^_^ ♡ Mersii !

2
Patrulaterul este figura geometrica care are 4 laturi,4 unghiuri,4 varfuri si 2 digonale . El poate fi convex (suma masurilor ungiurilor este egala cu 360 de grade ) si concav
Mersii :* :*
Sper ca ti am fost de ajutor :*
Mi_ai fost !! :* :*
<3.

Răspunsuri

2014-10-06T18:47:40+03:00
Poligon cu patru laturi, piramidă patrulateră, poligon cu patru laturi; tetragon...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T18:47:58+03:00
Poligonul cu 4 laturi se numeste patrulater.                                                                   Patrulaterul in care oricum am lua 2 puncte segmentul determinat de ele are toate punctele in interiorul patrulaterului, se numeste patrulater convex.                                    Intr-un patrulater convex suma masurilor unghiurilor interioare este 360 de grade.Intr-un patrulater segmentul determinat de 2 varfuri se numeste diagonala.                                 
Mersii :* :* :*
Npc. mi-a facut placere sa te sjut :*