Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-20T15:59:51+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A.I____I....................32................................I
b.I____I____I____I____I____I____I____I2I
 32-2=30
 30:6-5 ( nr.a)
 5x7+2=37( nr.b)
37-5=32
ok
multumesc....in ce clasa esti?
dar mai intai scazi surplusul de 2 din 32
a IV a
da...
2014-02-20T16:03:19+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A-b=32;a:b=7rest2;a=7b+2;in relatia a-b=32 inlocuim pe a;rezulta 7b+2-b=32;6b=30;b=5;a-5=32;a=32+5;a=37
1 4 1