Răspunsuri

2014-10-06T18:43:59+03:00
Azi dimineata mi-am cumparat un corn cu ciocolata 
Cornul vaci sa rupt 

S-a*
eu mananc un corn cu ciocolata.
berbecul are doar un corn
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T18:44:45+03:00
Corn
Am cumparat un corn cu ciocolata .
Tapul si-a rup un corn in gardul din vale .
 
              Succes !!
Rinocerul are un singur corn in frunte.
daa !!!!!!!!!!
DE LA SCOALA NOI PRIMIM CORN SAU BISCUITI :)
sunt mai bune a le lui angelaave
Ms si pot si la le marchezi daca vrei