Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T18:38:11+03:00
Manuscrisele de la Marea Moartă sunt manuscrise vechi care au fost găsite în mai multe situri din apropierea malului vestic al Mării Moarte. Situl cel mai important a fost aproape de Qumran unde, între 1946 și 1956, au fost descoperite unsprezece peşteri care conţineau suluri sau artefacte. De asemenea notabile sunt descoperirile de la Murabba'at (1951), Nahal Hever (1951 sau 1952), Seiyal Wadi (1951 sau 1952), şi Masada (1963-1965). Profesorul W. F. Albright, cel mai important arheolog al SUA, a descris sulurile ca „cea mai mare descoperire arheologică din timpurile moderne." Ele ne ajuta la descoperirea vechiei lumi ! sper ca ti-am fost de ajutor 
2 5 2
2014-10-06T19:33:33+03:00