Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T18:38:35+03:00
1)cintecul privighetorii e dulce ca mierea(poti sa mai adaugi:adunata de albinele darnice) 2)aceasta dimineata de vara e ca un soare acoperit de nori; 3)copacii de pemalul unei ape sunt ca soarele care incalzeste micutul ghiocel...
8 4 8
2014-10-06T18:40:38+03:00
Suna melodios ca cintecul privighetorii.
Era luminoasa ca o dimineata de vara.
Se simteau singuratici precum copacii de pe malul unei ape.
Sper ca te-am ajutat.
3 4 3