Răspunsuri

2014-10-06T18:15:02+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Rambutan =provine din Malaezia                                                                   ,jabuticaba =este un pom din america si fructele cresc direct pe trunchi.  ,aguaje= este gasit in jungla amazoniana                           ,jackfruit= este fructul national din Bangladesh si a fost cultivat in India acum 6000 de ani   .                                                  ,ackee=provine din Africa de vest si se mai gaseste si in Haiti si Cuba.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-06T18:20:38+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Carambola:se poate consuma crud sau gatit;                                                                                se pastreaza la rece intre 2 si 15 zile, in functie de stadiul de coacere.          Fructul pasiunii:denumit si Granadilla, fructul pasiunii este o baca cu pielita violeta ,rosie-portocalie sau galbena.Suprafata sa este ridata , pulpa este acidulata,galben-portocalie si plina de seminte mici, comestibile.                                                              Rodia:se foloseste in salate , se consuma proaspata , sau stopita cu miere si apa de flori de portocale.                                                                                                         Kumquats:este un fruct mic oval care face parte din categoria citricelor, galben-portocaliu de aproximativ 4-5 cm lungime.Pielea sa este comestibila, dar trebuie spalata inainte de a o consuma.Atatea stiu sper sa te ajute.      
1 5 1